Persembahan Nasyid & sewa PA System, klik imej

Tuesday, March 9, 2010

Suatu Pernikahan...

Assalamualaikum W.bt...

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran dirafa' ke hadrat Allah S.W.T. Atas keizinannya sahajalah perkahwinan saya & isteri dapat berlangsung dengan baik.

Di sini ingin saya ambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih tak terhingga buat seluruh ahli keluarga yang sangat banyak memberi sokongan dan bantuan hingga termeterailah ikatan perkahwinan kami di usia muda ini.

Juga buat Syukri, Alif, Firdaus & Hafiz yang menjadi peneman, pengapit, pemandu & pembantu di hari akad nikah. Sekalipun dipanggil di saat akhir, sanggup juga datang bersama dan membantu.
Penghargaan tak terhingga juga buat kesemua Crew yang membantu Majlis Resepsi & Kesyukuran di Kuala Lumpur dengan persiapan seawal 8 pagi. Antaranya Ainul, Ubaid & Isteri, Taufiq, Hafiz Basri, Suhairil, Where, Kudin, Pojie & Alif(UMS). Turut serta rakan-rakan kak Huda dari UiTM yang berkampung semalan membantu persiapan. Tidak ketinggalan Mak Cik Leha dan Keluarga yang membantu penyediaan juadah.
Terima Kasih buat semua yang sudi meluangkan masa memeriahkan majlis ini, seterusnya menjadikan ia medan menyubur tautan ukhwah fiLlah...


"Moga majlis ini majlis yang penuh Barakah, mohon maaf atas segala kekurangan dan kesilapan.
Moga majlis ini dapat menjadi contoh ikutan yang baik untuk diikuti.
Moga pernikahan ini menjadi salah satu tapak asas daripada banyak-banyak tapak penyambung rantaian perjuangan yang panjangnya tak siapa ketahui melainkan Allah sahaja yang mengetahuinya. Amiin...."

[Jurufoto: Azwan Fadhli(wherism), Suhairil(kashfy entertainment), Mun(pelangi bonda)]

No comments:

Hiburan Hijau